Covid-19: Nasveti in najboljše prakse za prodajalce rabljene težke opreme in tovornjakov

0

Trenutna kriza Covid-19 in njeni neželeni učinki na naše življenje in gospodarstvo povzročajo, da ljudje premislijo o svojem običajnem poslovanju. V tem obdobju nepričakovanih izzivov in upočasnjene dejavnosti bi morala podjetja ta čas izkoristiti za razvoj rešitev za najboljše prilagajanje trenutnim razmeram in posledicam.

Trije dejavniki, ki prinašajo nekaj svetlobe in upanja v bližnjo prihodnost trgovine z rabljeno opremo:

1. Ker se je proizvodnja nove opreme in delov ustavila, ker so proizvajalci originalne opreme (OEM) začasno zaprli svoje tovarne, se bodo kupci za potrebe svojih dejavnosti obrnili na rabljeno opremo. Tudi cene rabljene opreme ostajajo visoke.

2. Število kupcev, ki obiščejo Mascus in prodajalcem pošiljajo zahteve za nakup, se ni zmanjšalo; nasprotno, v prvem četrtletju leta 2020 smo opazili več dejavnosti kupcev v primerjavi z enakim obdobjem leta 2019.

3. Podjetja, ki lahko prej kot slej skočijo na spletni vlak, se bodo v prihodnjih mesecih in dolgoročno bolje spopadla. Vidimo, da se trend digitalizacije pospešuje, da bi se spopadli z izzivi, ki jih prinaša zaprtost in socialna distanca.

Podjetja se povsod prilagajajo spletnemu modelu, kjer je to mogoče, saj le redno poslovanje brez povezave ne zadostuje več: restavracije so zaprte za redno poslovanje ter sprejemajo spletna naročila in dostavijo hrano na dom, ljudje naročajo blago po spletu, saj ne morejo več v fizično trgovino, dražbe v živo so uspešno prešle na spletne dražbe, samo da omenim primer iz industrije rabljene opreme.

Takojšnje ukrepe, ki jih morate sprejeti kot prodajalec rabljenih težkih strojev in tovornjakov

Izboljšajte kakovost svojih seznamov in izstopite od konkurence – preglejte zaloge, navedene na spletu, in se prepričajte, da imajo ustrezno ceno, podrobne informacije o izdelku in njegovem stanju ter opisne fotografije. To vam bo hitro prineslo prednost pri seznamih drugih trgovcev, saj so seznami s cenami in fotografijami bolj privlačni. To je najcenejši in najboljši ukrep, ki ga lahko sprejmete za pridobitev več potencialnih strank od Mascusa in lastnega spletnega mesta.

Posodobite zaloge – poskrbite, da imate najnovejše zaloge na spletu z najnovejšimi informacijami; izkoristite počasnejše čase in naredite nekaj “spomladanskega čiščenja”.

Hitro se odzovite na zahteve kupcev – če se ne odzovete hitro na povpraševanje o nakupu (zahteva po e-pošti, besedilno sporočilo ali telefonski klic), bodo zainteresirani kupci svoje podjetje odpeljali drugam in se obrnili na druga podjetja, ki prodajajo podobne izdelke. Kot potrošniki vedno bolj pričakujemo takojšnje odgovore.

Poskrbite, da imate spletno mesto, ki ga Google najde, in je prijazno mobilnim napravam! – Če še nimate lastnega spletnega mesta ali če vaše spletno mesto ni prijazno do mobilnih naprav, je to morda ena od pomembnih sprememb, ki jo morate najprej narediti! Bodite prisotni v spletu, zlasti na mobilnih napravah (50% rabljene opreme in tovornjakov kupci, ki obiščejo Mascus, to počnejo iz svojega mobilnega telefona in ne iz računalnika).

Uporaba video klicev – Ker je večina od nas omejena na potovanja, so lahko video klici odlična alternativa namesto osebnih sestankov in celo kupcu omogočijo, da na daljavo pregleda opremo. V zadnjem času smo slišali zgodbo o prodajalcu, ki je prek video klica Facebook Messenger kupcu prodal stroj. Sporočite svojim strankam, da ste na voljo za video klic!

Trženje socialnih medijev in e-pošte – ne oklevajte in bodite bolj aktivni kot običajno na družabnih omrežjih ter sporočite nekaj novic svojim sledilcem, partnerjem in strankam. Ljudje v tem času preživijo veliko časa na spletu in njihovo pozornost lahko pritegnete z informativnimi vsebinami (videoposnetki sebe, deljenja dobrih novic, pošiljanje e-pošte z najnovejšimi novicami iz vašega podjetja).

Mascus vam lahko pomaga!

Če želite izvedeti več nasvetov za nadaljevanje poslovanja, se za dodatne informacije obrnite na lokalnega predstavnika podjetja Mascus. Tu smo za vas!

Delite v družabnih medijih:
FacebookTwitterLinkedIn

Pustite komentar