Novi buldožerji in razširjeni teleskopski viličarji znamke Liebherr

0
Nova generacija 6 PR 756 Litronic je največji na svetu, ki ima hidrostatski pogon.

Liebherrjeva tovarna v Telfsu, Avstrija, proizvaja vrsto buldožerjev, nakladalcev goseničarjev in teleskopskih viličarjev. Razvojno delo v tovarni se je nadaljevalo letos, z novimi dodatki Liebherrjevih buldožerjev Generation 6, ki so se začeli uvajati, skupaj z novimi teleskopskimi nakladalci, ki bodo bistveno povečali ponudbo, ki jo ponuja Liebherr.

Kar se zadeva buldožerje, je Liebherr sedaj izdal različico dveh največjih strojev v seriji Generation 6, ki sta skladni s stopnjo IV / Tier 4 Final. Pri približno 30 tonah teže in motorju z močjo 185 kW je PR 746 Litronic enota Caterpillarjevega D8, medtem ko 40-tonski razred, 250 kW PR 756 Litronic tekmuje z D9. Pridružili so se PR 736 Litronic, ki je bil prvi stroj generacije 6, ki bo izšel aprila.

Podobno kot pri mnogih drugih Liebherrjevih strojih podjetje uporablja tudi hidrostatične pogone za svoje buldožerje, zato je PR 756 Litronic največji hidrostatski pogon na svetu. Uporaba te tehnologije v tradicionalnem prenosu in osi ima številne prednosti.

Pospešek do najvišje hitrosti je gladko in neprekinjeno, brez sprememb prestav. Montaža motorja na vsako stezo ne pomeni samo velikega odmika od tal, saj ni osi, temveč omogoča tudi, da se proge zavrnejo, tako da lahko buldožerji bolj ali manj obrnejo na kraju samem.

Liebherr prav tako pravi, da hidrostatični pogon pomaga pri ekonomičnosti porabe goriva, saj motor ostane na stalni vrtljaji na najučinkovitejši točki, z drugimi sistemi na vozilu, ki upravljajo potovanja in druge funkcije. Hidrostatični sistem deluje tudi kot zavora, kadar je to potrebno, in lahko drži buldožer na strmih strminah.

Podjetje Liebherr je izpolnilo zahteve stopnje IV z uporabo selektivne katalitske redukcije (SCR) kot po obdelavi na lastnih 6-valjnih motorjih, ki se uporabljajo tako za PR 746 kot za PR 756.

Kabine in upravljalniki strojev so preoblikovani za večje udobje strojnika. V kabini je na voljo nadzor nad zaslonom na dotik za dostop do vseh glavnih funkcij, novi stroji pa imajo tudi posodobljene funkcije ECO, kar še posebej pomaga pri porabi goriva pri srednje in lahkem delu.

Liebherrjev telematski sistem LiDAT je standard. Stroji Generation 6 so lahko tudi tovarniško opremljeni s kompleti za sprejem glavnih blagovnih znamk sistemov za nadzor strojev, ki so na voljo na trgu.

Razširitev teleskopskega nakladalca

Liebherr je v letu 2007 vstopil v segment teleskopskih viličarjev s štirimi modeli, ki so dosegli vertikalno razdaljo od 10 m do 13 m. Zdaj načrtuje veliko, postopno širitev strojev, ki jih ponuja, kot direktor podjetja Liebherr-Werk Telfs, je pojasnil Martin Längle.

»Na podlagi izkušenj v industrijskem segmentu in po temeljiti analizi obeh trgov se je Liebherr odločil za vstop v razred 7 m visokega obsega. Naši inženirji so oblikovali cenovno konkurenčno povsem novo paleto najsodobnejših teleskopskih viličarjev z izjemnimi lastnostmi, «je dejal.

Obstajajo trije modeli vertikalnih strojev z navpičnim dosegom 7 m, vsi z Deutz motorjem, skladnim s Stage IIIB, 74 kW, vendar ponujajo različne zmogljivosti dviganja. TL 432-7 je ocenjen na 3,2 tone, TL 436-7 na 3,6 tone in TL 441-7 in 4,1 tone. Motor 90 kW je na voljo kot opcija.

G. Längle je dodal: “V letu 2018 načrtujemo razširitev družine teleskopskih viličarjev Liebherr na razred 10-m. Ponudbo izdelkov bomo kasneje še razširili na razred 13 m in 17 m.”

Prav tako je dejal, da ni bilo načrtov za vrsto rotacijskih teleskopskih viličarjev – Liebherr bi se še naprej osredotočal na fiksne, obrnjene naprej modele.

Hidrostatični pogon je ponavadi značilnost strojev, s krmiljenjem naprej in nazaj z eno krmilno ročico, kar omogoča operaterju, da vedno drži eno roko na kolesu. Krmilno palico lahko uporabite tudi za upravljanje funkcij roke.

Obstajajo trije načini krmiljenja – spredaj, vsa kolesa in rakovica ter terenske zmogljivosti pomaga 45-odstotni samozaporni diferenčni diferencial na sprednji osi.

Kljub temu, da Liebherr morda vstopa v velik obseg sektorja, bo te nove telehandlerje še naprej umeščal na vrh trga. »Vedno osredotočamo svojo strategijo rasti na naše najmočnejše segmente, ki so premijski in posebni sektor,« je dejal generalni direktor podjetja Liebherr Earth Moving Technology (EMtec), Joachim Strobel.

BRIC stroji

Prav ta filozofija je, da Liebherr prihaja na nastajajoče trge, kot so Brazilija, Rusija, Indija in Kitajska (BRIC), kjer je izrazila željo, da bi vstopila v večje dele trga, ne da bi ogrozila svoj premijski ugled.

»Da bi okrepili naš tržni položaj na nastajajočih trgih, trenutno razvijamo široko paleto obsežnih strojev v proizvodnih linijah bagerjev na gosenicah in nakladalcev na kolesih,« je povedal gospod Strobel. »Stroje lahko izdelujemo na naših proizvodnih lokacijah na Kitajskem, v Braziliji in Rusiji ter hkrati omogočamo visoko lokalizacijo. Začetek proizvodnje prvih strojev bo v letu 2015. Ker svoje stroje gradimo na modularen način, lahko sinergijske učinke prenesemo tudi na naše vrhunske stroje.

Še ena pobuda za krepitev svoje globalne prisotnosti je ogromen nov 115 milijonov evrov (145 milijonov dolarjev) rezervnih delov in logističnega centra v Oberopfingenu v Nemčiji. Prva faza izgradnje bo končana konec letošnjega leta in bo vzpostavljen objekt s 47.000 m2 pokritih površin.

Uporaba avtomatiziranih sistemov in najsodobnejša logistika bosta omogočila, da bodo na uro dostavili neverjetnih 3500 rezervnih delov. Eden od načinov, kako je to doseženo, je avtomatizirani regal z višino 36 m, ki lahko shrani 60.390 posameznih škatel. To dodaja drugim ročnim sistemom za različne tipe komponent za skupno 122.000 prostornin.

Vmesnik z zunanjim svetom vključuje garažo za vhodno blago, ki lahko hrani 10 tovornjakov naenkrat, medtem ko je na odpremnem območju 22 dokov za tovornjake.

Oberopfingen se bo začel pojavljati prihodnje leto in pričakuje se, da bo do marca prihodnje leto imel 100.000 delov.

Vir: Khl

Delite v družabnih medijih:
FacebookTwitterLinkedIn

Pustite komentar