Komatsu je prenovil svoj največji prekucnik s togim ogrodjem, HD1500-8E0

0

Komatsu-jev novi HD1500-8E0 s togo konstrukcijo je največji togi tovornjak podjetja.

Tovornjak je zasnovan za dela z agregati, kamnolome in rudarstvo in ima nosilnost 153 ton.

Kabina je prenovljena s sedežem z zračnim vzmetenjem – s standardnim grelcem sedeža in prezračevanjem – za blaženje tresljajev. Vibracije so dodatno zmanjšane z MacPhersonovim in hidropnevmatskim neodvisnim sprednjim vzmetenjem. Komatsu je prav tako poskušal zmanjšati hrup v kabini, ki znaša 72 decibelov A, z nižjim hrupom motorja Komatsu Tier 4 Final, sklopko ventilatorja in tesnilom kabine.

S KomVision s šestimi kamerami operaterji dobijo 360-stopinjski pogled na okolico iz ptičje perspektive. Zaslon na dotik za sistem ponuja način dveh zaslonov za hkratno gledanje iz dveh kamer.

Tovornjak je opremljen z integriranim merilnikom tovora, ki upravlja tovor vsakega vlečnega cikla, analizira obseg proizvodnje in delovne pogoje stroja, pravijo v podjetju.

Hidravlične, mokre zavore z več koluti so na vseh štirih vogalih tovornjaka. Stalno se hlajajo in delujejo kot retarder pri višjih hitrostih med vožnjo navzdol. Spust navzdol je mogoče nadzorovati tudi z nastavitvijo želene hitrosti vožnje s samodejnim upočasnjevanjem hitrosti.

Tovornjak je opremljen tudi s Komatsujevim sistemom za nadzor zdrsa, ki nadzoruje zdrs zadnjih koles in samodejno izvaja pritisk na neodvisne kolesne zavore, da ohrani oprijem.

Samodejni sedemstopenjski menjalnik ima dve nastavljivi vzvratni hitrosti. Menjalnik ima tudi K-ATOMiCS, ki omogoča elektronsko krmiljenje prestavljanja s samodejno modulacijo sklopke. Komatsu pravi, da zagotavlja optimiziran vklop sklopke v vsaki prestavi za gladko prestavljanje brez izgube navora. To tudi naredi vožnjo udobnejšo in pomaga preprečiti, da bi se material razlil iz postelje, pravijo v podjetju.

Servisne točke za motor, menjalnik, nadzor zavor in evakuacijske odprtine za polnjenje hidravličnega olja so na tleh na eni osrednji lokaciji, na dnu hidravličnega rezervoarja. Standardni je sistem za mazanje, ki samodejno dovaja mast v vnaprej določenih intervalih.

Stikalo za odklop akumulatorja je na levi strani tovornjaka in je dostopno tudi na tleh. Za varnostne pasove so predvidene pritrdilne točke.

Paket za hladno vreme vključuje električno ogrevanje posode motornega olja, hladilne tekočine, rezervoarja za olje za krmiljenje in dvigalo, oljnega korita menjalnika in rezervoarja za zavorno olje, ki se priključi na zunanji vir napajanja. Motor je opremljen tudi s standardnim sistemom za pomoč pri zagonu v hladnem vremenu.

Vir: Equipmentworld

Delite v družabnih medijih:
FacebookTwitterLinkedIn

Pustite komentar