Hyundai HA30 in HA45 demper

0

Modela HA30 in HA45 Hyundai demperjev imata nazivno nosilnost 28 oz. 41 ton.

Hyundai ADT ima stalni šestkolesni pogon, sprednji in zadnji diferencial z omejenim zdrsom ter vzdolžni diferencial, ki ga je mogoče ročno zakleniti. Ima menjalnik ZF in samonivelirno hidro-plinsko vzmetenje na sprednji osi.

Tandemski reduktorji na zadnjih dveh oseh omogočajo maksimalno nihanje zadnjih osi, pravijo v podjetju.

En sam sredinski diferencial poveča oddaljenost od tal pod tovornjakom. Oljno hlajene mokre kolutne zavore imajo podaljšano življenjsko dobo do 15.000 ur. Hidravlično aktivirana mehanska parkirna zavora zadrži stroj, ko miruje. Demperji imajo merilnik naklona z zaščito pred prevračanjem in funkcijo Body Over Center of Gravity za pomoč voznikom pri odlaganju odpadkov in delu na neravnem terenu.

Razkladalna telesa imajo na voljo možnosti uporabe izpušnih plinov motorja za preprečevanje zmrzovanja in lepljenja materialov ter notranje obrabne plošče za delo v aplikacijah s težko in trdo skalo.

Dizelski motorji Scania Tier 4 Final poganjajo oba demperja. HA30 uporablja 9,3-litrski dizelski motor DC9 s turbopolnilnikom, ki proizvede 375 konjskih moči, HA45 pa uporablja 12,7-litrski dizelski motor DC13, ki proizvede 500 konjskih moči.

Zgibni prekucniki Hyundai imajo osemstopenjski avtomatski menjalnik ZF. Pretvornik navora ima blokado v vseh prestavah, kar zmanjšuje porabo goriva in povečuje učinkovitost. Servisne točke na tleh so zasnovane za največjo učinkovitost in večjo varnost. Nadstrešek motorja se nagne naprej za dostop do filtrov in polnilnih mest, celotna konstrukcija kabine pa se lahko nagne tudi proti zadnjemu delu tovornjaka, da se zagotovi dostop za popravilo in vzdrževanje.

Telematski nadzorni sistem Hyundai Hi-Mate je standarden in omogoča daljinsko spremljanje produktivnosti, porabe goriva, sistemsko opozorilo in stanje vzdrževanja.

Upravljalno postajo Hyundai ADT odlikuje ergonomska postavitev upravljalnih elementov, visokokakovosten zračno vzmeten operaterjev sedež, notranja raven hrupa 72 dB(A), vsestranske varnostne letve in opora za noge. Celotna klimatska naprava v kabini je standardna za oba modela.

Obsežna nadzorna plošča nudi vgrajen merilnik tovora za preprečevanje preobremenitve in beleženje produktivnosti. Diagnostične funkcije so vključene v nadzorni sistem, operater pa lahko na daljavo preveri nivoje hidravličnega in menjalnega olja iz kabine. Merilnik naklona zagotavlja, da se tovornjak varno vozi v svojih mejah, medtem ko integrirana vzvratna kamera in velika ogledala zagotavljajo odlično vsestransko vidljivost pri vzvratni vožnji pod bagrom ali na odlagališče.

Vir: ConstructionEquipment

Delite v družabnih medijih:
FacebookTwitterLinkedIn

Pustite komentar