Kako izbruh koronavirusa vpliva na industrijo težke mehanizacije?

0

Ker se primeri COVID-19 še naprej širijo v Evropi, ZDA in drugem svetu, se po izbruhu na Kitajskem industrija težkih strojev in industrijskih vozil sooča z izzivi in sprejema ukrepe za zmanjšanje vpliva.

Vsi veliki industrijski dogodki v Evropi so prestavljeni zaradi kronavirusu

Prvi znaki motenja glede tega in prvi ukrepi, ki jih je bilo treba sprejeti so bili taki, da so se vsi veliki sejmi začeli odpovedovati ali odlagati do nadalnjega.

Vrhunski gradbeni sejem SaMoTer v Italiji je konec februarja sporočil, da prestavljajo sejem v Veroni zaradi izbruha korona virusa. Prestavitev je že najavljena in sejem naj bi potekal med 21. in 25. oktobrom.

Photo credit: KHL

V zadnjem času, ko se čedalje več držav spopada z vse večjim številom okužb s koronavirusom, so se vsi sejmi prestavili. Španski glavni sejem gradbene opreme Smopyc, ki je bil prvotno predviden od 1. do 4. aprila, je bil prestavljen na 23. in 26. september, saj je Španija med pisanjem tega članka ena najbolj prizadetih držav v Evropi.

Sejem za industrijsko tehnologijo, avtomatizacijo in logistiko Hannover Messe v Nemčiji je bila prav tako prestavljena od aprila na 13. do 17. julija.

BAUMA China, gradbeni sejem na Kitajskem, ki je predviden med 24. in 27. novembrom je zeankrat še vedno načrtovan, da bo izpeljan v kolikor se situacije ne spremeni.

Volvo se je zaradi preventive glede korona virusa umaknil iz CONEXPO sejma

Čeprav je med vse večjimi pomisleki v ZDA, Conexpo, trenutno največji sejem za gradbeništvo v Severni Ameriki in poteka v Las Vegasu s 100.000 pričakovanimi obiskovalci. Večina razstavljavcev je prisotnih, vendar se je nekatera pomembna imena odločila, da se jih ne bodo udeležila. Volvo Group je sporočil, da na dogodek ne bodo pripeljali nobenega osebja, saj bodo na prvo mesto postavili zdravje in varnost svojih zaposlenih ter čim bolj omejili potovanje. Lokalno so najeli osebje za upravljanje njihovega razstavnega prostora in stojnice. Wacker Neuson in JLG sta se prav tako odločila, da v Conexpo ne bosta poslala nobenih evropskih predstavnikov, medtem ko je Liebherr svojim evropskim uslužbencem dal možnost lastne izbire ali bodo potovali na sejem v Las Vegas ali ne.

Photo credit: Volvo

Poleg tega je Volvo preklical svojo svetovno tiskovno konferenco glede predstavitve njihovega največjega tovornjaka v zgodovini podjetja, namesto tega pa je prek spletnega webinarja objavil svoje posodobljene modele tovornjakov, FH, FH16, FM in FMX.

Motnje v dobavni verigi postavljajo resne izzive

Izbruhi Koronavirusa so spodbudili velike proizvajalce originalne opreme OEM, da začnejo sprejemati dobro premišljene ukrepe za zaščito svojega poslovanja. Ker je Kitajska v začetku leta 2020 v veliki meri zaprta, je to kar obremenitev verige dobav komponent, saj se mnogi zanašajo na proizvodno moč Kitajske.

Komatsu je med Conexpo sejmom sporočil novico, da glede vpliva koronavirusa na njihovo dobavno verigo komponent, da so njihove proizvodne zmogljivosti s trenutno zalogo komponent dobre do meseca maja.

JCB je za kratek čas zmanjšal raven proizvodnje v britanskih tovarnah zaradi pomanjkanja kitajskih dobaviteljev in uvedel začasni ukrep za 34-urni delovni teden za svoje zaposlene, zdaj pa se vračajo na normalnih 39 ur dela na teden, saj se Kitajska počasi pobira oz. delo v njihovih tovarnah.

Na žalost je prišlo tudi do primerov velikih odpuščanj gradbenih delavcev zaradi upočasnitve ali preložitve dela na gradbiščih. Približno 50.000 delavcev v gradbeni industriji v Hongkongu je od izbruha koronavirusa ostalo brez dela. In ta scenarij se bo najverjetneje ponovil na različnih ravneh v različnih državah po svetu, saj se virus še naprej širi.

Prilagoditev naših delovnih mest trenutnim razmeram

Many organizations have taken measures to reduce or completely put travelling on standby to reduce risks of infections within places of work and offices. Working from home has also been encouraged by some employers. Mnoge organizacije so sprejele določene ukrepe za zmanjšanje ali celo za popolno prepoved potovanj v pripravljenosti, da bi zmanjšale tveganje okužb znotraj krajev dela in pisarn. Veliko delodajalcev je tako pozdravilo oziroma spodbudilo kar delo od doma v kolikor je to mogoče.

»Industrija težkih strojev *Heavy Industry je zelo mednarodna, za srečanje s svojimi strankami, dobavitelji ter delovnimi kolegi je potrebno veliko potovanj in časa preživetega na letališčih. Razumljivo je, da se nekatere organizacije zato odločijo zmanjšati gibanje svojih zaposlenih in omejiti tveganja za možnost okužb na minimum. Za komercialne, IT, administrativne, marketinške strokovnjake te panoge je resničnost, da lahko z dobro internetno povezavo delujetjo od kjer koli. Ljudje lahko zaenkrat uporabljajo to tehnologijo za povezovanje med seboj in nadaljevanje svojih misij. Ne poskušamo zmanjšati te resne situacije, vendar bi bil izpad interneta z ekonomskega vidika veliko slabši, “pravi Gauthier Dominicy, glavni direktor marketinga pri Mascus-u.

Če govorimo o tehnologiji in spletu, je tukaj še en dober primer pametnega prilagajanja podjetja Ritchie Bros., vodilne svetovne dražbene hiše rabljenih težkih strojev in tovornjakov, ki se je odločilo, da bo svoje prihodnje dražbe v Franciji in Nemčiji organiziralo le kot spletne Timed Auctions. Prodajalci bodo tako lahko prodali več tisoč kosov svoje rabljene mehanizacije in opreme kar neposredno z svojega računalnika.

Prihajajoča Ritchie Bros. auction in Meppen, Germany on 26-27 March – bo kot samo spletna dražba (spletna dražba se odpre v četrtek 19. Marca ob 9:00h)

Industrija težkih strojev si dolgoročnejše prizadeva zaradi te nesreče po vsem svetu vendar upa na prve znake okrevanja kot je počasno odprtje tovarn na Kitajskem. Vendar pa se je težak del šele začel v državah kot so Italija, Francija, Španija, kjer se je industrijska dejavnost ustavila v času ukazane institucionalizirane nacionalne karantene na primer v Italiji ali če ljudje prosijo, da ostanejo doma, da bi omejili možnost okužb.

Delite v družabnih medijih:
FacebookTwitterLinkedIn

Pustite komentar