Covid-19: Nasveti in ideje pri oglaševanju za prodajalce rabljenih težkih strojev, opreme in tovornjakov

0

Trenutna kriza zaradi Covid-19 in njeni učinki na naše življenje in celotno gospodarstvo pripravijo ljudi, da razmislijo o tem kako običajno poslujejo. V obdobju nepričakovanih izzivov in upočasnjeni dejavnosti bi morala podjetja izkoristiti čas za razvoj rešitev, ki se bodo čim bolj prilagajale trenutnim razmeram in prihajajočim posledicam.

Obstajajo trije dejavniki, ki prinašajo nekaj pozitive in upanja v bližnjo prihodnost trgovine z rabljeno opremo:

1. Ker je proizvodnja nove opreme in delov zastala zaradi OEM proizvajalcev, ki so svoje tovarne začasno ustavili, se bodo kupci obrnili na rabljeno opremo za zadostitev potreb po dejavnosti. Posledično cene rabljene opreme ostajajo visoke.

2. Število kupcev, ki obiščejo Mascus in prodajalcem pošiljajo zahteve za nakup, se ni zmanjšalo; nasprotno, opazili smo več dejavnosti kupcev v prvem četrtletju leta 2020 v primerjavi z istim obdobjem lani.

3. Podjetja, ki lahko prej ali slej skočijo na spletni vlak, se bodo v prihodnjih mesecih in na dolgi rok bolje spopadala z vsem tem. Trend digitalizacije se pospešuje, da bi odpravil izzive, ki jih prinašajo zaprtost in socialno distanciranje.

Podjetja se povsod prilagajajo spletnemu modelu, vsaj kjer je to mogoče, saj samo navadno poslovanje ne zadostuje več: restavracije so zaprte, sprejemajo pa spletna naročila in dostavijo hrano doma, ljudje naročajo blago po spletu, saj ne morejo več obiskati večine trgovin, dražbe v živo so uspešno prešle na spletne dražbe, če samo omenimo primer industrije rabljene opreme.

Ukrepi za prodajo rabljenih težkih strojev in tovornjakov, ki bi jih morali sprejeti

Izboljšajte kakovost svojih oglasov in izstopajte od konkurence – Pojdite po svojih zalogah na spletu in se prepričajte ali imajo ustrezne cene, podrobne informacije o izdelku in njegovem stanju ter dobre fotografije. To vam bo prineslo odlično prednost pred konkurenco, saj kupci menijo, da so oglasi s cenami in fotografijami bolj privlačni. To je najcenejši in najboljši ukrep, ki ga lahko napravite za prejemanje več potencialnih ponudb od Mascus in svojega spletnega mesta.

Posodobite zalogo – Poskrbite, da imate na spletu najnovejše zaloge z najnovejšimi informacijami; izkoristite čas in opravite nekaj “spomladanskega čiščenja”.

Hitro se odzivajte na zahteve kupcev – Če se hitro ne odzovete na povpraševanje potencialnega kupca o nakupu (e-poštni zahtevek, besedilno sporočilo ali telefonski klic), je jasno, da bodo kupci stopili v stik z drugimi podjetji, ki prodajajo podobne izdelke; torej z vašo konkurenco. Kot potrošniki namreč vedno bolj pričakujemo takojšnje odzive.

Prepričajte se, da imate spletno stran, ki jo Google lahko najde in ki je prijazna za mobilne naprave! – Če še nimate svoje spletne strani ali če vaše spletna stran ni prijazna za uporabo z mobilnimi napravami, je to morda ena izmed najpomembnejših sprememb, ki jih morate najprej narediti! Bodite prisotni v spletu in zlasti na mobilnih napravah (50% kupcev rabljene opreme in tovornjakov, ki obiščejo Mascus, to počnejo iz svojega mobilnega telefona in ne iz računalnika).

Družbeni mediji in trženje po e-pošti – Ne odlašajte in bodite bolj aktivni na družbenih omrežjih kot običajno na družabnih medijih ter tako svojim sledilcem, partnerjem in strankam pošljite nekaj novic. V tem času ljudje preživijo veliko časa na spletu in tako boste lahko pridobili pozornost z informativnimi vsebinami (videoposnetki sebe, deljenje dobrih novic, pošiljanje e-pošte z najnovejšimi novicami znotraj vašega podjetja).

Uporaba video klicev – Ker so potovanja in srečevanja prepovedana, so lahko video klici odlična alternativa, namesto da bi se sestankovali iz oči v oči, kupcu vseeno omogočite ogled na daljavo. Pred časom smo slišali zgodbo prodajalca, ki prodaja stroj stranki prek video klica na Facebook Messenger-ju. Naj vaše stranke vedo, da ste na voljo za video klic!

Mascus vam lahko pomaga!

Če želite izvedeti več nasvetov za nadaljevanje takšnega načina poslovanja, se za dodatne informacije obrnite na lokalnega Mascus predstavnika. Tu smo za vas!

Delite v družabnih medijih:
FacebookTwitterLinkedIn

Pustite komentar