Poročilo o tržnih trendih: Rabljeni težki stroji in industrijska vozila, Evropska izdaja, zadnje tromesečje 2021
Brezplačno poročilo o trendih ponudbe in povpraševanja
V našem poročilu zadnjih treh mesecev leta o tržnih trendih nudimo dragocene vpoglede v več trendov na trgu rabljene opreme v Evropi na podlagi podatkov, ki so na voljo pri Ritchie Bros., svetovni vodilni družbi na področju težkih strojev in industrijskih vozil, in pri Mascus-u, vodilni evropski spletni storitvi za rabljeno težko opremo in vozila.
S to izdajo podrobneje preučujemo količino prodajnih strojev in povpraševanje, zabeleženo v zadnjem četrtletju leta 2021 po zglobnih demperjih, rovokopačih, midi bagrih, kolesnih bagrih, buldožerjih in žerjavih.
“Statistični podatki, ki temeljijo na oglasih na Mascusu, kažejo jasno zmanjšanje zalog opreme na dvoriščih naših strank, medtem ko povprečna starost rabljene opreme za prodajo narašča. Enak trend se pojavlja pri dražbenih sklopih, kjer se povečujeta tako starost strojev kot cene.”
Johan Lustig
Vodja produktov, Storitve vrednotenja
Spodaj je vzorec tržnih vpogledov, ki jih boste našli v tem poročilu.
Žerjavi za vse terene
Obseg prodajnih žerjavov v letu 2021 je v četrtem tromesečju v primerjavi z letom prej ostal višji. Povpraševanje po teh žerjavih v Evropi je preseglo četrto četrtletje 2020 za 32 % oziroma 11 %, kar se odraža v neposrednih klicih prodajalcem oziroma e-pošti.
Top 5 najbolj iskanih blagovnih znamk in najboljših držav, ki kupujejo žerjave za vse terene na Mascusu
Liebherr je bil v zadnjem tromesečju leta 2021 daleč najbolj zahtevana znamka žerjavov za vse terene v Evropi. Ti podatki temeljijo na številu povpraševanj o nakupih (e-pošta, telefonski klici) prodajalcem. Največ povpraševanja je bilo iz Nizozemske in Nemčije.
Rovokopači
Srednja cena bagrov nakladalnikov, prodanih na dražbah Ritchie Bros. po Evropi, se je povečala za +44 %
Leto 2021 se je za bagre nakladalce, prodane prek prodajnih poti Ritchie Bros., končalo na visoki ravni, saj se je število prodanih enot v četrtem tromesečju v primerjavi s prejšnjim letom skoraj podvojilo.
Povprečne cene teh enot so v četrtem četrtletju zabeležile veliko povečanje (+44 %) v primerjavi z letom 2020. JCB je ostal na vrhu seznama blagovnih znamk z največjim številom prodanih enot v četrtem tromesečju. Nizozemska, Španija in Italija so bile prve tri države, ki so kupovale rovokopače.